A WeBeat Digital Agency azért jött létre, hogy megvalósítsa az elképzeléseidet, és segítsen abban, hogy sikeresebb legyél.

Portfóliónk elsősorban kis- és középvállalkozásoknak szól, de többségünk jelentős tapasztalattal rendelkezik nagyvállalatokkal és nemzetközi cégekkel való munkában is.

Weboldalak, videók, design és promóciós elemek előállításával foglalkozunk, de emellett más szakterületeken is tudunk ajánlani megbízható szakembereket. A részletekért keressen minket az elérhetőségeink valamelyikén.


MULTIMÉDIA


Vírusvideó

A vírusvideók jellemzői a rövidség és a tömörség. A hatásos vírusvideók általában 20-60 másodpercesek. Az ilyen filmekkel legtöbbször a közösségi médiában találkozunk. A jó vírusvideó azonnal megragadja a néző figyelmét. Kimutatások bizonyítják, hogy ha az első 3 másodperc alatt nem fogja meg a nézőt a film, akkor nem is nézi meg. Ezért érdemes hatásosan kezdeni az ilyen filmet.

Interjú

Irányított beszélgetés(ek) rögzítése igény szerinti helyszínen.

Reklámfilm / termékbemutató film / termékcsaládot bemutató film

Rövid, általában 20-40 mp-es filmben mutatja be a cég adott termékét, vagy termékcsaládját.
Az ilyen jellegű filmek egyik típusa a jól ismert reklámfilmek szerkezeti felépítése, azaz a problémafelvetés, majd az arra adott válasz. Jellemzője, hogy egy valós, hétköznapi szituációba helyezi a terméket vagy a szolgáltatást. Ez esetben a film a probléma megoldására teszi a hangsúlyt.
A reklámfilmek másik típusa magát a terméket / szolgáltatást mutatja be. Ebben az esetben a film fókusza maga a termék. Ilyenek általában többek között a kozmetikai termékek reklámfilmjei, vagy az autókat reklámozó filmek.
Ezen reklámokkal nemcsak televíziós platformon, hanem a közösségi médiában vagy a videómegosztó portálokon is találkozhatunk.

Promóciós film / cégbemutató film / PR film

Ezek a filmek mélységében ismertetik meg a céget vagy intézményt a nézőközönséggel. Részletesen mutatja be a tevékenységet, szolgáltatást és adott esetben a munkafolyamatokat.
Az ilyen filmekben sokszor találkozhatunk azzal, hogy az adott cég, intézmény egy prominens személye interjú formájában mutatja be a tevékenységet.
Általános jellemzőik, hogy általában 1-4 perc hosszúságúak. Időtartamban ez az, amit a néző még be tud fogadni, így végig is nézi a filmet.

Eseményrögzítés

Olyan rendezvények, előadások felvétele, amelyek nagy érdeklődésre tartanak számot, tartalmukat tekintve pedig akár évekig is időt állók. Így a Megbízó ügyfelei, partnerei, meghívott vendégei újra meg tudják nézni online felületen az eseményen rögzített tartalmat.

Animációs film

Olyan mozgókép, amely kizárólag számítógépen előállított tartalom. Ilyen lehet egy egyszerű logóanimáció, amely a Megbízó logóját teszi látványossá, vagy akár egy olyan, minden részletében kidolgozott animáció, amely például egy gyógyszer felszívódását és a szervezetre gyakorolt hatását mutatja be. A szinte két véglet között azonban ezer más is lehet, az egyszerű felirat animációtól, az infógrafikán át a 3D-s animációig.
o Logóanimáció
o Infografika animáció
o Termékbemutató animáció (2D / 3D)
o Animációs kisfilm (2D / 3D)

Egyéb

Mivel a mozgóképnek ma már egész tárháza van, felsorolni is nehéz lenne az összes műfaját. Éppen ezért a leendő ügyfeleink bármilyen mozgókép készítésével fordulhatnak hozzánk bizalommal, hiszen csapatunk évtizedes tapasztalattal bír az egyszerűbb videók elkészítésétől kezdve a legprofesszionálisabb nagyjátékfilmek kivitelezéséig.


WEB


Landing page / Landoló oldal

A landoló oldalnak nevezett weboldal célja általában valamilyen marketing kampányhoz, vagy időszakos eseményekhez köthető. Egyetlen oldalból áll (és esetleg a hozzá tartozó adatvédelmi és egyéb jogi szövegek aloldalaiból), és jellemzően valamilyen más csatornáról irányítja rá a kampány látogatókat. Egy adott terméket, szolgáltatást, vagy akciót reklámoz és arra szolgál, hogy a marketing csatorna következő lépcsőfokára vezesse a látogatót, vagy pedig lehetővé teszi, hogy a látogatóból vásárló váljon. Speciális esetekben dinamikus funkciókkal is el van látva, mint például valós idejű hozzászólás beküldésének a lehetősége egy webkonferencián, vagy hírlevélre történő feliratkozás.
o Reszponzív, vagyis minden felhasználói eszközön hibátlanul jelenik meg.

Microsite / Bemutatkozó / Céges weboldal

Jellemzően 3-6 aloldalból áll, és tipikusan céges vagy professzionális bemutatkozó és információs oldalként működik. Általános igény szokott lenni például a kapcsolatfelvételi űrlap, social media ikonok elhelyezése, vagy a cég helyének megjelenítése beágyazott Google térképen. A céges weboldalak lényeges jellemzője a webdesign letisztultsága, valamint a közölt információk és a megjelenítés pontossága. Ezekre az alapelvekre törekszünk, mikor céges weboldalt készítünk.
o Reszponzív, vagyis minden felhasználói eszközön hibátlanul jelenik meg.

Egyedi weboldal készítés

Olyan weboldal, amelynek egyedi stílusa és funkciói vannak. Dinamikus rendszer, vagyis rendelkezhet olyan funkciókkal, mint pl. regisztráció és beléptetés, felhasználói hozzászólások kezelése, keresés a tartalomban, vagy .
A rá kerülő tartalom mennyiségének megfelelő méretű tárhely kell hozzá, és fontos szempont még a megfelelő biztonsági intézkedések elvégzése az adatok és a felhasználók védelme érdekében.
o A weboldal SEO-ját külön szakértőkre érdemes bízni az oldal elkészültét követően.
o Reszponzív, vagyis minden felhasználói eszközön hibátlanul jelenik meg.

Webshop készítés

A webshopok alapvető feladata, hogy kinézetében alkalmazkodjanak a célcsoport ízléséhez, funkcióiban pedig kifogástalanul működjenek. Fontosak lehetnek még az olyan funkciók is, mint például a készletkezelés, az ügyfélnyilvántartás, a bankkártyás fizetési lehetőség integrálása, vagy egy számlázóprogrammal való összeköttetés.
o A webshop SEO-ját külön szakértőkre érdemes bízni az oldal elkészültét követően.
o Reszponzív, vagyis minden felhasználói eszközön hibátlanul jelenik meg.

Online szoftver / mobilapplikáció készítés

Nem kimondottan weboldal jellegű egyéb online rendszer elkészítését jelenti, mint pl. készletkezelő és nyilvántartó rendszerek, és CRM vagy Business Intelligence eszközök. Egyedi adminisztrációs felülettel és szinte bármilyen funkcióval rendelkezhetnek. Ennek elkészítése előtt mindenképp szükséges egy átfogó rendszertervet készíteni, és a felhasználás céljait elemezni. A megjelenése elsősorban adott céleszköz(ök)re optimalizált, például ha egy belső céges adatbázist elsősorban desktopról terveznek használni. Ha több platformon is meg kell jelennie, az gyakran külön UI/UX design tervezést igényel.

Weboldal költöztetés

Egy már meglévő weboldal másik tárhely vagy domain alá költöztetése adatbázissal együtt. Ennek a műveletnek a gördülékenysége és a feladat nagysága függ a weboldal motorjától és szerveroldali beállításaitól is, valamint a költöztetendő anyag mennyiségétől.

Weboldal felújítás

Egy korábbi weboldal modernizálása, átszerkesztése, kibővítése, vagy hibajavítása. Itt lényeges kérdés, hogy az előző weboldal anyagai elérhetők és felhasználhatók-e, vagy pedig újakat kell készíteni. Funkció bővítés vagy módosítás és hibajavítás esetén fontos ismerni hogy pontosan melyik rész érintett.

Domain és tárhely ügyintézés

Ha még nem rendelkezel tárhellyel és domainnel, segítünk a kiválasztásában és megvásárlásában. A tárhely kiválasztása során ügyelni kell a weboldal célcsoportjának földrajzi régiójára, és a tárhelyen elhelyezendő tartalom becsült méretére. A domain kiválasztása során figyeljünk, hogy csak a hivatalos domain regisztrátor nyilvántartó szerveknél ellenőrizzük a kívánt domain elérhetőségét. Ezek Magyar domain esetén az ISZT Szabad-e, nemzetközi domain esetén az ICANN WHOIS.
o Kiegészítő szolgáltatás: csak más, nálunk megrendelt szolgáltatással együtt érvényes


KREATÍV


Logótervezés

Digitális és print formátumban, valamint egyéb hordozón is használható márkajelzés megtervezése és elkészítése a kívánt irányelvek és kulcsszavak alapján. Sokat segít, ha már tudod, nagyjából milyen logót szeretnél (pl. színvilág, formák, hangulat, mit fejezzen ki). Minden esetben javasolt egy személyes vagy telefonos megbeszélés ezek egyeztetéséhez.

UI/UX design

Egy digitális platform felhasználói felületének megtervezése szerkezet és funkcionalitás, valamint felhasználói élmény szempontjából.
o Kiegészítő szolgáltatás, önmagában nem elérhető

Weboldal design

A weboldalkészítés vagy felújítás kiegészítő fele. Részei a színséma, fontok, (esetleg logó/márkajelzés), méretek, eltartások, képi elemek, ikonok, stb.

Arculattervezés / branding

Egy cég, szervezet vagy termék megjelenésének megtervezése több platformon (print, merchandise, weboldal, email aláírás, hírlevél).